Reklamacje i zwroty

Reklamacja

Jeżeli otrzymałeś uszkodzoną w transporcie przesyłkę, zamówienie nie dotarło lub dotarło niekompletne - prosimy o kontakt e-mail (sklep.e7@szczytformy.pl) oraz opisanie problemu.

Jeśli podczas odbioru zamówienia widoczne są uszkodzenia przesyłki konieczne będzie spisanie przez doręczyciela protokołu szkody na wniosek odbierającego przesyłkę.

Jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzonego towaru - wyślij nam reklamowany produkt wraz z:
- oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT)
- wypełnionym formularzem reklamacyjnym

Po otrzymaniu Twojej przesyłki lub zgłoszenia drogą elektroniczną - reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.


Zwrot towaru

W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn. Zwracany produkt oraz opakowanie nie mogą być uszkodzone, ani nosić śladów używania.

Poinformuj nas o zamiarze zwrotu zakupionego produktu drogą elektroniczną (sklep.e7@szczytformy.pl) lub korespondencyjnie. W ciągu 14 dni wyślij zakupione produkty w oryginalnym opakowaniu (koszt wysyłki ponosi Kupujący) wraz z:
- oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT)
- wypełnionym formularzem zwrotu

Środki za zwrócony towar przelejemy na podane przez Ciebie konto w ciągu 10 dni od przyjęcia Twojej rezygnacji z zamówienia.


Adres do korespondencji ws. zwrotów/reklamacji:

Sklep Szczyt Formy
ul. Edukacji 7
43-100 Tychy